Aktualności
- Szczegóły
Informacja
Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Spółka z o.o. uprzejmie informuje, że zgodnie z postanowieniami regulaminu uchwalonego uchwałą nr XX/295/20 Rady Miasta Kołobrzeg z dnia 25 marca 2020 r. w sprawie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Kołobrzeg oraz przepisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach ( tj. Dz.U. z 2020r poz. 713), z dniem 1 września 2020 r. zmianie ulega sposób gromadzenia odpadów na terenie miasta Kołobrzeg.
Powyższe przepisy wprowadzają obowiązkową segregacje odpadów na terenie nieruchomości niezamieszkałych, co wiąże się z wyposażeniem nieruchomości w dodatkowe pojemniki oraz worki na odpady.
W związku z wprowadzonymi zmianami, zapraszamy do zawarcia nowych umów na odbiór i zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych, prosimy o kontakt mailowy
- sekretariat 094 353 32 30
- biuro obsługi klienta 094 353 32 53, 254, 252
- Szczegóły
WYTYCZNE DLA KLIENTÓW TARGOWISKA MIEJSKIEGO PRZY UL. TRZEBIATOWSKIEJ
Miejski Zakład Zieleni Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. informuje o wytycznych obowiązujących klientów targowiska miejskiego przy ul. Trzebiatowskiej.
W celu zapobiegania rozprzestrzeniania się koronawirusa należy zachować szczególne środki ostrożności i wdrożyć następujące działania:
- Należy zachować maksymalną ilość klientów na 1 punkt handlowy. 3 osoby na 1 punkt handlowy.
- Należy zachować odstęp pomiędzy klientami. Minimum 2 m. odstępu pomiędzy osobami.
- Należy stosować właściwą higienę rąk. Środki do dezynfekcji rąk dostępne są na targowisku.
- Należy używać rękawiczek jednorazowych.
- Zaleca się używanie maseczek ochronnych.
- Należy bezwzględnie stosować się do poleceń zarządcy targowiska, który ma
w obowiązku egzekwować od handlujących i klientów stosowanie się do wskazanych wytycznych.
Z poważaniem
Zenon Malinowski
Prezes Zarządu
Miejskiego Zakładu Zieleni Dróg i Ochrony
Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o.
- Szczegóły
W ZWIĄZKU Z ZAGROŻENIEM COVID -19
Informujemy, że:
dostęp osób trzecich do obiektów i pomieszczeń Spółki jest ograniczony, w związku z tym:
- wnioski i dokumenty można przesyłać pocztą elektroniczną na adres email
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub pocztą tradycyjną; - wnioski i dokumenty można również składać w skrzynce umieszczonej na dyżurce
- w przypadku braku możliwości załatwienie sprawy bez wizyty w Spółce, bezpośrednia obsługa interesantów możliwa jest wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu poprzez sekretariat Spółki pod nr tel. 94 35 33 230
{simplepopup}
INFOLINIA DZIAŁU ZAJMUJĄCEGO SIĘ:
- odbiorem odpadów komunalnych
- wynajmowaniem pojemników
SĄ NASTĘPUJĄCE:
GMINA MIASTO KOŁOBRZEG
94 35 33 253
94 35 33 254
GMINA KOŁOBRZEG
94 35 33 249
94 35 33 252
INFOLINIA DZIAŁA W GODZ. 7:00-14:00
{/simplepopup}
- Szczegóły
PODSUMOWANIE KONKURSU
,, ZBIERAJ NIE WYRZUCAJ’’
Zakończyła się I Edycja Konkursu na zbiórkę zużytych baterii „ Zbieraj nie wyrzucaj”, zorganizowanym przez Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. W konkursie wzięły udział kołobrzeskie szkoły podstawowe oraz przedszkola z terenu miasta Kołobrzeg.
W okresie trwania konkursu zebrano ogółem 4367,4 kg baterii, szkoły podstawowe zebrały- 2920 kg, przedszkola- 1447,4 kg zużytych baterii.
Wszystkim zaangażowanym w zbiórkę wybranych odpadów serdecznie dziękujemy.
LAUREACI
I EDYCJI KONKURSU „ZBIERAJ NIE WYRZUCAJ”
KATEGORIA SZKOŁY PODSTAWOWE
L. p. |
Nazwa placówki |
Ilość zebranych baterii w kg w przeliczeniu na jedno dziecko |
1. |
Szkoła Podstawowa nr 8 im. kpt. ż.w. Konstantego Maciejewicza |
2,12 kg |
2. |
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Zjednoczonej Europy |
1,12 kg |
3. |
Szkoła Podstawowa nr 3 im. Marynarzy Polskich |
0,74 kg |
4. |
Szkoła Podstawowa nr 6 im. Janusza Korczaka |
0,64 kg |
5. |
Szkoła Podstawowa nr 9 |
0,55 kg |
6.
|
Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II |
0,46 kg |
7. |
Szkoła Podstawowa nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Bolesława Chrobrego |
0,29 kg |
8. |
Szkoła Podstawowa nr 4 im. Bohaterów I Armii Wojska Polskiego;
|
0,19 kg |
KATEGORIA PRZEDSZKOLA
L.p. |
Nazwa placówki |
Ilość zebranych baterii w kg w przeliczeniu na jedno dziecko |
1.
|
Przedszkole Miejskie nr 3 im. Marii Montessorii |
6,28 kg |
2. |
Przedszkole Miejskie nr 8 im. Jana Brzechwy |
2,63 kg |
3. |
Przedszkole Miejskie nr 7 |
0,63 kg |
4. |
Przedszkole Miejskie nr 2 im. Wandy Chotomskiej |
0,38 kg |
5. |
Przedszkole Miejskie nr 10 |
0,36 kg |
6. |
Oddział Przedszkolny przy Szkole Podstawowej nr 5 |
0,28 kg |
- Szczegóły
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 01.01.2020 roku zgodnie z art. 67 ust.6 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o Odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 t.j.) zacznie obowiązywać elektroniczny system ewidencji odpadów w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO). Tym samym na podmioty gospodarujące odpadami nałożony został obowiązek wprowadzenia elektronicznego systemu ich ewidencjonowania w BDO. Poprzez system ewidencjonowania rozumiemy m.in. dokumenty towarzyszące przekazaniu odpadów do zagospodarowania, np. kartę przekazania odpadów (KPO), kartę przekazania odpadów komunalnych (KPOK), wszystkie rodzaje kart ewidencji (KE).
Funkcjonowanie systemu BDO opiera się na indywidualnych numerach rejestrowych nadawanych przez marszałka województwa (art. 54 przedmiotowej Ustawy).
Zgodnie z założeniem modułu ewidencji odpadów BDO wytwórca odpadów tworzy KPO, wskazując podmiot transportujący i odbierający. Wyjątkiem od tego schematu jest wytwarzanie odpadów komunalnych przez właścicieli nieruchomości. W tym przypadku to podmiot odbierający odpady zobligowany będzie do wygenerowania takiego dokumentu. Aby w prawidłowy sposób móc dokonać wystawienia, generowania i potwierdzenia każdy z podmiotów biorący udział w procesie (wytwarzający, transportujący oraz odbierający) musi podać indywidualny numer rejestrowy, który jest przypisany do indywidualnego konta w BDO.
Chcąc zrealizować powyżej przedstawione obowiązki Miejski Zakład Zieleni Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o. prosi o zweryfikowanie przez Państwa poniższych informacji:
- czy Państwo i/lub Państwa podwykonawcy są wpisani do rejestru BDO. Jeżeli nie, prosimy
o sprawdzenie czy powinniście Państwo dokonać rejestracji. W tym celu pomocne może być
wypełnienie ankiety zamieszczonej pod adresem https://bdo.mos.gov.pl/home/obowiazek_rejestracji/. Wszelkie pomocnicze informacje
w tym formularze znajdziecie Państwo na stronie https://bdo.mos.gov.pl/#ID_REJESTR_BDO;
- w trakcie transportu kierowca pojazdu dokonującego przemieszczenia zobowiązany będzie do posiadania wygenerowanego dokumentu KPO/KPOK;
- w celu lepszego zaznajomienia się z powyższym procesem polecamy cykl bezpłatnych szkoleń prowadzony przez IOŚ. Wszelkie informacje znajdziecie Państwo pod adresem https://bdo.mos.gov.pl/terminarz-szkolen/. Na wskazanej stronie dostępny jest również film szkoleniowy https://dbo.mos.gov.pl/news/film-szkoleniowy-z-modulu-ewidencji-odpadow-juz-dostepny/.
Jednocześnie informujemy, że w związku z przedstawionymi powyżej wymaganiami spółka będzie przyjmowała na instalacje w Korzyścienku wyłącznie transporty odpadów dla których w systemie BDO zostały utworzone i wygenerowane dokumenty KPO.* Pomimo podejmowanych kroków zdajemy sobie sprawę, że od 02.01.2020 czas oczekiwania na przyjęcie odpadów na instalacje może ulec wydłużeniu, prosimy o wyrozumiałość i uwzględnienie tego faktu dla dobra dalszej współpracy.
*jeżeli do 01.01.2020 nie zostanie podane przez ministerstwo ochrony środowiska inne stanowisko